A la cabina de l'Allnighter i a les barreges del Beat... SUSIPOP





- Quants anys portes mostrant la teva música al món? quina va ser la primera vegada i on? 
Molt poc, ara a Setmana Santa farà 4 anys que vaig punxar per primer cop. Per qüestions personals viatjo molt a Màlaga i tinc molts amics allà, un d’aquests amics regentava un bar musical a la zona i em va convidar a punxar amb una altre noi a la festa de clausura del seu local, simplement perquè li agradaven els vídeos del you Tube que penjava al meu Facebook i havia sentit les llistes del meu "Spoty".

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions?
Singles de vínil 45 rpm.


- Quin es l'estil principal a les teves punxades? es l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys? 
Tot el que punxo té so sixtie. No és el l’unic estil que m’agrada però si el que més em fa ballar. Darrerament trobo que tinc una atracció especial per el ie-ié nacional i francès.

- Quina ha sigut l'experiència més significativa o el millor record de tots aquestos anys?

Experiències totes són especials i diferents, així que de totes es guarda un bon record. Però si haguès de triar una, seria una sessió a un dels vermuts del Nothern clot de Barcerlona. El cap de setmana que em van convidar coincidia amb el Clean & Cut a la nostra ciutat, a festes amb aquest ressò et trobes a amics i coneguts de tot arreu que només pots veure en certes ocasions. Trobar-me a l'endemà i per sorpresa que els que aguantaven la ressaca havien vingut a sentir la meva sessió i veure'ls gaudir i ballar des-de la cabina i que responien a tot el que puntxava va ser molt entranyable i emotiu per a mi, molt emocionant .

- Una anecdota durant una sessió que no oblidaràs mai, alguna petició extranya...? 
No tinc acumulades tantes experiències com per poder explicar cap molt anecdòtica, però si recordo la segona vegada que vaig punxar i que no era a la meva ciutat. Mentre esperava el meu torn, la sala va començar a omplir-se de gom a gom i vaig començar a patir el pànic escènic.. El noi que regentava el local va decidir subministrar-me uns xupitos “tranquilitzardors de Jägermeister".. Em deuria veure molt nerviosa... Perquè van ser uns quants... Sincerament no sé com va sortir la sessió segons el meu criteri de les millors que he fet.. Segons el “jefe” ... Li hauríem de preguntar... Però jo he preferit no fer-ho mai. Hahaha.


- Quines han estat les teves últimes adquisicions i que estas desitjant mostrar al món?

Una vegada a una festa vaig sentir un tema de Erasmo Carlos "Vem quente que eu estou fervendo" la vaig trobar brutal, però em sol passar amb molts temes que sento i després no hi torno a pensar. L'altre dia i per casualitat el vaig tornar a sentir i vaig pensar que aquest cop no se m'escaparia! I així ha sigut.

-Top five, 5 temes per a cada moment de la nit:
Per començar la festa... BURN TOAST AND BLACK COFFEE ( Mike Pedicin)
Per calfar l’ambient... GONE WITH THE WIND (Rita & the Tiaras)
Per mantindre el foc viu... LAY THIS BURDEN DOWN (Mary love)
El colofó... BEND ME; SHAPE ME (The Outsiders)
L’acomiadament... 54-46 WAS MY NUMBER (Toots and t'he Maytals)


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew