A la cabina de l'Allnighter... Riccardo IconOut

Aquesta setmana la nostra cabina ha rebut una visita especial, des de Torí, capital de la regió del Piamonte situada al nord d'Italia, Riccardo IconOut. El Riccardo va residir un parell d'anys a Barcelona abans de traslladar-se de nou a la seva ciutat natal al 2009, allí es organitzador de les Moondogs Parties, a l'hora de punxar no es defineix per un estil en concret, veiem que ens conta aquest torinés.



-Quants anys portes mostrant la teva música al món? 
Vaig començar a col.leccionar vinils al 2009 quan vaig tornar a Italia després d'haver viscut dos anys a Barcelona. La primera vegada que vaig punxar fou a un bar al centre de la mebva ciutat Turín que on jo i dos colegues ens montavem fiestes amb música dels 60, 70 i 80, jo naturalment em feia carrec de l'apartat 60s.

-Quin format de reproducció utilitzes o prefereixes a les teves sessions?
Al principi comprava lps de soul, rock'n'roll i quelcom de psicodèlia i garaje. Quan el meu avi em va deixar els seus discos, entre ells alguns  7" interessants, des de llavors em vaig enamorar d'aquest format i després em vaig donar comptede que s'escoltava millor i em va fascinar la història que hi havia darrere de cada single de l'època. 

-Quina ha estat la teva experiència més significativa als plats o de quina guardes millor record?
Una experiència molt significativa fou quan vaig vore el meu nom en un mega cartel publicitari que esponsoritzava el primavera beat, el primer festival on anava a punxar els meus discos, també anar a l'extranger aquest estiu  (Barcelona i Copenaghen) amb la meva maleta de discos em va plenar de satisfacció.
Un altre record que em va fer molta gràcia va ser quan vaig anar a punxar en un xicotet festival al sur d'Italia... estava fent la meva sessió quan es va acostar un nen de mes o menys 6 anys i em va preguntar si a la parada que hi havia al costat venien la cançó que estava sonant (Betty James - I'm a Little Mixed Up). El vaig contestar que pensava que no, però, i em vaig oferir a escriure-li el títol per poder escoltar-la des de l'ordinadar a casa seva. ..fue un moment realment graciòs! 

-Quines han sigut les ultimes adquisicions personals i que estàs desitjant mostrar al món?
Principalment temas de psicodelia, garaje, rhythm & blues i northern soul:Zipps - Chicks And ChicksLincolns - We Got SomeThe Seeds - The Wind Blows Your Hair Bohemian Vendetta - EnoughPointer Sisters - Send Him BackAmanda Humphrey - Dagwood

-Top 5 per a cada moment de la nit:
M'agrada molt poder posar estils diferents a les festes que organitze, normalment acostume a posar...

-per començar:
Lori Loria - La Nipote Di Cristine
Lee Shot Williams - You Are Welcome To The Club
Amanda Love - You Keep Calling Me By Her Name
Kingston Trio - Parchement Farm
Jesse Pearson - I've Got The Feelin I'm Fallin'

-per escalfar la fiesta:
Dave Davani Four - The Jupe
The Triumphs - Burnt Biscuits
Louis Jordan - 65 Bars
Bobby Marchan - Funny Style
Patrick Samson - Sono Un Uomo (I'm a man) 

-Per mantindre la flama viva:
Rollers - Trouble
Ted Taylor - Somebody Always Trying
Suzi Jane Hokom - Need All The Help I Can Get
Freddie And The Reflections - You Told A Lie 
Children Of Darkness - She's Mine

I per tancar:
Lucio Dalla - Ma Questa Sera 
Bonnie St Claire - I Surrender 
Fred Hughes - Don't Let This Happen To Us
Bobby Jones - Talking About Jones
Superimposers - Seeing Is Believing

y una més que sempre s'escapa..
Rabbit Mackay - Tendency To Be Free





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew