A la cabina de l'Allnighter... Doc Watson

Dr. Watson, albaceteny de naixement, il.licità d'adopció, artista polifacètic, mod de profesió, entre les seves aficions i divertiments prevalen el seu treball com disenyador e il.lustrador, punxadiscos, aficionat a tocar el baix (actualment en la banda de pop Summer Riders), i amant dels sons mod i 60s en quasi tots els seus aspectes.


-Quants anys portes mostrant la teva música al món?
 La veritat es que la meva carrera com punxadiscos no es molt llarga, vaig començar a punxar discos a les festes del Circles Club il.licità, club al que preste militància (i en soc membre agitador i folloner) des de 2010, on després de reunir-nos Ángel Soriano (ex Circulos, Pasapogas Hammond Quartet) i Agustí Rocamora (Societat Modernista d´Elx), després del concert dels “Flamin Guays” a Elx, vam decidir tornar a crear el CC donant-li l'essència que tenia temps enrere. Organitzant festes eventals cada més, o més i mig. Ahí fou quan vaig començar a traure els singles del baúl i començarem l'aventura vinílica.

-Quin format de reproducció utilitzes o prefereixes a les teves sessions? 
Acostume a punxar singles, 45 rpm, algunes vegades Lp, únicament, com norma del club, i als lllocs on he anat a punxar m'agrada dur els discos de vinil, com saben, per valor sentimental. No m'agrada punxar amb cedeses, ni mp3 ni coses d'aquestes, encara que si maneig reedicions, i no soc tan taliban per a eixos menesters. 

-Quina ha estat la teva experiència més significativa als plats o de quina guardes millors records?
La veritat es que m'ho pase d'allò més be quasi sempre a les punxades que tinc oportunitat de posar els meus discos. Les millors experiències que he tigut han sigut sempre amb els meus amics del CC, on he vist somriures i cares d'alegria, al poder escoltar els sons que ens encanten i gaudir de les festes en si. un altre moment especial va estar amb Pere Vegara a la punxada que vam fer al Festiart de Pedreguer, després del concert d'Arte Pop.

-Quines han sigut les teves últimes adquisicions personals i que estás desitjant mostrar al món? 
Doncs al novembre, tinc l'oportunidad de punxar a Madrid, al Time For Action i he comprat algún single últimament per a l'ocasió. Temes revivalers i altres més sixties, per fer una punxada de tot el que més m'agrada.


-Top 5 per a cada moment de la nit segons Dr. Watson 
Per començar la festa... “Save my Soul” de Los Jaybirds 
Per escalfar l'ambient... “Big Time Operator” de Zoot Money´s Big Roll Band 
Mantenint el foc viu... “Just a little Misunderstanding ” de The Richard Kent Style 
L'acomiadament... “I´ll never fall in love again” de John Lee´s Groundhogs
El colofó... “Try it” de Los Flechazos














Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew