PAISLEY ILUSTRATION

Parlem amb Yolanda G. Rubio responsable de Paisley Ilustration qui desde Castelló (La plana) ens conta en que es basa la seva obra i un poc d'història sobre el seu estudi gràfic.



Conta'ns un poc com van ser els començaments?
Malgrat que vaig començat d'adolescent, dibuixant i escribint per a fanzines 60's i mods de la meva ciutat, Paisley Illustration no va surgir com projecte de quelcom més serios fins fa uns anys, més o menys en acabar la carrera i no trobar treball estable del que havia estudiat, llavors vaig decidir que m'havia de dedicar a allò que vertaderament m'agradava i em motivava. 

Com eren aquells primers treballs?
Al principi eran sobre tot encarrecs per amics, però, después poco a poco i gràcies a la difusió que et permet internet, vaig començar a donar-me a coneixer un poc més.

Com es el teu espai de traball i com es el teu treball en si?
Ara mateixa traballes des de casa i compagine tant il.lustració 60’s como infantil, que son las àrees que més em criden l'atenció, últimament també estic rebent encarrecs de diseny de logos per a tendes, webs i aqeust tipus de cosses. 

Pots nomenar algún dels teus treballs que trobes t'estimes més o algún relacionat amb el món de la música?

Com il.ustracions que recorde amb molta estima puc dir per exemple la portada per al single "Live at the Mini bar" de Los Fumestones o algún cartel que altre per a Shake, grup psicodèlic de Sagunt, avui ja disolts De manera més recient me'ha fet especial il.lusió treballar en una il.lustració per a la web de Los Negativos, dels que porte méss de mitja vida siguent segudora, així es que imagínat quina emoció!.

A banda de l'estudi o el teu treball com il.lustradora et tobes inmersa en algún projecte més? 

Porte a mitjes el ‘zine 60’s on line La Secta Violeta, del que, junt al meu soci i amic Tutti de BCN, duguem trets fins ara tres números, i que també trobe que es un mitjà fantàstic per incloure il.lustracions i dibuixos.
Per lo demés a principis d'any vaig acabar el meu primer conte infantil, “Jaume i Suso, un día sobre rodes”, i abans de l'estíu  vaig participar en una exposició d'il.lustradors en Valladolid en benefici d'ASOCYL.


Pots coneixer un poc més del treball de Paisley Ilustration als següents enllaços:






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew