MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew


 Aquests setmana a la cabina de l'Allnighter el gran 
MIQUEL INJECTION



- Quants anys portes mostrant la teva música al món?
Des de 1999 any en què vaig debutar punxant, fins avui, uns 13 anys. però ja abans al 1996, havia fet de col•laborador al programa de ràdio "El sábado skakeo" de Ràdio Klara. Podríem dir que allà vaig fer el meu debut... Després seguirien uns altres ("Live Injection", "Bredda Ràdio").

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions?
Actualment sent especial predilecció pel 7 polzades, fins al punt que ha esdevingut una 
afició malaltissa la recerca de temes que m’agraden. De fet em sent més còmode amb aquest format, però sense destriar-ne altres com els LPs i, si escau, en CD. Però sens dubte em quede amb el 7”.

- Quin es l'estil principal a les teves punxades? és l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys?
A les meues punxades hi havia al principi una preponderància de la música jamaicana dels anys 60 i principis dels 70: ska, rocksteady i reggae. Però a mesura que sentia més música jamaicana, més estils m’anaven influenciant: el roots reggae i el dancehall dels ’80. Així mateix, sentint música jamaicana, em va permetre descobrir les seues influències que a poc a poc es varen introduir altres estils a les meus punxades: jazz, blues, rhythm & blues, soul, funk, rock&roll, rockabilly.

- Quina ha sigut l'experiència més significativa o el millor record de tots aquestos anys?
Moltes i molt bones, però també haig de confessar alguna de negativa, com al Funtastic Dracula Carnival de 2007, 
que portava tal borratxera que ni tan sols vaig poder passar del segon tema. Lamentable i de vergonya, cosa que em va fer prometre no tornar a beure mentre haja de punxar. Ja ho deia Stevie Wonder...
Ara bé, també hi he tingut punxades memorables i per fortuna han sigut moltes, que m’han permès compartir música amb bons companys i en llocs on m’han tractat molt bé: a Castelló, Xàtiva, Tarragona, Mallorca, Múrcia.... i com no a València, la base de les meues operacions. Però si he de triar un parell, ara mateix em quedaria amb una punxada a la qual hi vaig assistir com a convidat, The Peanut Duck, amb David Nebot i Saül Ska-bà, qui ha estat el meu mentor al món de les punxades, amb qui també vaig compartir sessió memorable al Rototom.

-Quines han estat les teves últimes adquisicions i que estàs desitjant mostrar al món?
Ara mateix un regal que em va fer el genial DJ Tip Top Daddy d’un 7” de JD Mcpherson – Wolf Teeth i continuant amb el R&R i el R&B un parell de temes en què es troba el clàssic de Floyd Dixon – Hey Bartender, Screamin’ Jay Hawkins – Little Demon o The Teen Queens – Just Goofed. També al plànol jamaicà estic a l’espera que el carter em porte a Judy Mowatt – Joy To the World, Lone Ranger – Love Bump i ja quasi a les meues mans Derrick & patsy – Hey Boy, Hey Girl

-Top five, 5 temes per a cada moment de la nit
Per començar la festa.. Per als inicis en què la gent encara està arribant m’agrada el rocksteady, el soul o el roots. Jo triaria:

1) Slim Smith - Spanish Harlem
2) Terry Timmons – Got Nobody To Love
3) Lloyd Price – Take All
4) Little Luther – Doggin’ Me
5) Soul Bros. – Hot Tacos

Per calfar l’ambient... El ska i el R&B sempre són imprescindibles, però per a calfar l’ambient, d’entre altres molts temes, puc posar:

1) Prince Buster – I’ll Wear My Crown
2) Sir Lord Comic – Lon Chaney
3) Dennis Alcapone – Power Version
4) Betty James – I’m A Little Mixed Up
5) Classie Ballou – Crazy Mambo

Per mantindre el foc viu... Més del mateix, combinant-ho a temes de soul i de reggae com...

1) Clancy Eccles – Feel The Riddim
2) The Emperors – Karate
3) Faye Adams – Tag Along
4) Hopeton Lewis & Tommy McCook – Super Soul (aka Superman)
5) U Roy – Regular Style

El colofó... aquí ja cal morir matant amb temes com:
1) Thurston Harris – Be Baba Leba
2) Frankie and The Echoes – Come Back Baby
3) Cookie and his Cupcakes – I’m Twisted
4) The Isley Brothers – I wanna know
5) The Mighty Vikings – Ska 65

L’acomiadament... i ja per caure arrossegant-se per terra ballant fins que el món s’acabe:

1) Hasil Adkins – Chicken Shake
2) The Skatalites – Ball of fire
3) Little Willie John – Do You Love Me
4) Frankie Lymon & The Teenagers – Little Bitty Pretty One
5) Ferdie Nelson & Ivan Yap – Ska Down Jamaica Way

Moltes gràcies per l'entrevista. Bona sort amb el blog.


http://myspace.com/mmvaig


  • miquelsnz@hotmail.com
  • mmenvaig@hotmail.com





Comentaris

Publica un comentari a l'entrada